top of page
2024-07-08_172042806411.jpg

Interwencja w sprawie problemów z siecią Orange. Pobierz formularz reklamacyjny

 

Drodzy Mieszkańcy,

w ostatnich tygodniach mieszkańcy Chmielowic oraz okolicznych miejscowości, takich jak Żerkowice i Komprachcice, zmagają się z poważnymi problemami w dostępie do usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Orange Polska. To zarówno brak sygnału telefonicznego, jak i niska jakość dostępu do Internetu. Jako poseł na Sejm Ziemi Opolskiej doskonale rozumiem Wasze niezadowolenie i frustrację tym spowodowane.

W związku z tym, w  odpowiedzi na liczne prośby o interwencję w tej sprawie, podjąłem działania w celu wyegzekwowania od operatora Orange Polska działań naprawczych oraz wypłaty rekompensat poszkodowanym mieszkańcom. Skierowałem pisma m.in. do Ministra Cyfryzacji, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz do prezes Orange Polska, 

Aby dodatkowo wesprzeć Was w staraniach o uzyskanie od operatora należnego odszkodowania, przygotowałem gotowy formularz reklamacji, który możecie pobrać, wydrukować, wypełnić i wysłać do Orange Polska. UWAGA!: Reklamacja obejmuje żądanie odszkodowania za każdy dzień niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej oraz rabat na usługi do końca roku 2024.

 

Tomasz Kostuś, poseł na Sejm RP

Jak skorzystać z formularza reklamacyjnego:

  1. Kliknij na poniższy link, aby pobrać formularz reklamacyjny w formacie PDF: POBIERZ formularz reklamacyjny

  2. Wydrukuj i WYPEŁNIJ formularz, podając swoje dane i numer umowy. 

  3. Wypełniony i podpisany formularz WYŚLIJ na adres:
    ORANGE POLSKA Spółka Akcyjna Al. Jerozolimskie 160 02-326 Warszawa

bottom of page