TOMASZ
KOSTUŚ
Interwencja w sprawie problemów z siecią Orange. Pobierz formularz reklamacyjny
Drodzy Mieszkańcy,
w ostatnich tygodniach mieszkańcy Chmielowic oraz okolicznych miejscowości, takich jak Żerkowice i Komprachcice, zmagają się z poważnymi problemami w dostępie do usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Orange Polska. To zarówno brak sygnału telefonicznego, jak i niska jakość dostępu do Internetu. Jako poseł na Sejm Ziemi Opolskiej doskonale rozumiem Wasze niezadowolenie i frustrację tym spowodowane.
W związku z tym, w odpowiedzi na liczne prośby o interwencję w tej sprawie, podjąłem działania w celu wyegzekwowania od operatora Orange Polska działań naprawczych oraz wypłaty rekompensat poszkodowanym mieszkańcom. Skierowałem pisma m.in. do Ministra Cyfryzacji, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz do prezes Orange Polska,
Aby dodatkowo wesprzeć Was w staraniach o uzyskanie od operatora należnego odszkodowania, przygotowałem gotowy formularz reklamacji, który możecie pobrać, wydrukować, wypełnić i wysłać do Orange Polska. UWAGA!: Reklamacja obejmuje żądanie odszkodowania za każdy dzień niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej oraz rabat na usługi do końca roku 2024.
Tomasz Kostuś, poseł na Sejm RP
Jak skorzystać z formularza reklamacyjnego:
-
Kliknij na poniższy link, aby pobrać formularz reklamacyjny w formacie PDF: POBIERZ formularz reklamacyjny
-
Wydrukuj i WYPEŁNIJ formularz, podając swoje dane i numer umowy.
-
Wypełniony i podpisany formularz WYŚLIJ na adres:
ORANGE POLSKA Spółka Akcyjna Al. Jerozolimskie 160 02-326 Warszawa